تدریس خصوصی دروس دبیرستان

تدریس خصوصی دبیرستان بیشترین تقاضا را در میان تدریس های خصوصی دارد. شاید دلیل این موضوع، رقابت حساس و نفس گیر کنکوری داوطلبان بهترین رشته های دانشگاهی مانند دندانپزشکی و پزشکی، حقوق و مهندسی کامپیوتر و … باشد. این موضوع برای دوره ی دوم دبیرستان پررنگ تر است. اما برای دوره ی اول دبیرستان یا همان دوره ی متوسطه ی اول هم تدریس خصوصی جایگاه ویژه ای دارد. معلم خصوصی در دوره ی دوم دبیرستان اغلب برای رشته های ریاضی، تجربی، انسانی می تواند بسیار کمک کنده باشد.

تصور کنید که یک دانش آموز دبستانی ناگهان وارد دبیرستان می شود. در دبستان دانش آموز کلا با یک معلم سروکار داشت. ولی الان تعداد زیادی معلم وجود دارند. هر کدام روش، مرام و خلقیات خاص خود را دارد. در نتیجه دانش آموز به جای هماهنگ بودن با یک معلم با بیش از انگشتان یک دست دبیر دارد. به اضافه اینکه خود دروس هم حجیم تر شده اند. نکته ی دیگر اینکه دوران دبیرستان دوران گذار از دوران حفظیات به دوران استدلال و استنتاج است. قبلا ذهن دانش آموز هر چیزی را با یک بار گفتن می پذیرفت. مخصوصا در دوره ی دوم دبیرستان هر چیزی نیازمند استدلال یا شاهد آوردن است تا پذیرفته ی ذهن دانش آموز گردد. از طرفی دانش آموزان در سنین بلوغ خود و در نتیجه درگیر مسایل بیشتری نسبت به دوران دبستان هستند. این موارد افت ناگهانی و شدید درسی برخی از دانش آموزان برتر را به دنبال خواهد داشت.
در این شرایط یکی از بهترین راه حل ها کمک گرفتن از معلم و دبیر خصوصی است. برای دروس زیر با مشاوران زاموز به رایگان مشورت نمایید و با راهنمایی کسانی که این راه را پیموده‌اند مطمین تر به مسیرتان ادامه دهید.

ریاضیات گسسته
ریاضی و آمار
جبر و احتمال
زمین شناسی
زبان فارسی
ریاضیات
ریاضی
حسابان
زیست
فیزیک
هندسه
عربی
شیمی
زبان

برای تدریس و آموزش دروس دبیرستان با بهترین مدرسان و دبیران با ما تماس بگیرید .

PFC Blinking Text
تماس با ما

با زاموز زود آموز

test
4.9/5 - (56 امتیاز)