نهال استعداد در حال رشد در دبستان

تدریس خصوصی دروس دبستان

تدریس دروس دبستان شاکله و اساس آموزش است. حتما ضرب المثل گر خشت اول نهد معمار کج، تا ثریا می رود دیوار کج را شنیده اید. بسیاری از کارشناسان آموزشی این عقیده را دارند که مهم ترین مقطع تحصیلی مقطع ابتدایی است. اگرچه این باور با باور عموم جامعه متفاوت است اما باید دانست که استعدادهای دانش آموزان باید بسیار زود شناسایی شوند. در این صورت فرصت کافی برای رشد و پرورش این استعدادها وجود دارد. به علاوه از اینکه همه ی دانش آموزان را با خط کش های سنتیِ نمره ی مثلا فلان درس دید جلوگیری می شود.

 

با مراقبت نیکوست که ساقه های نازک شخصیت و خیال دانش آموزان در این دوران به درخت های تنومندی از توانایی و باور تبدیل می شود. بنابراین توجه مضاعف به تدریس دروس دبستان ضروری به نظر می رسد. دانش آموزان امروزه تغییرات نوینی نسبت به سال های گذشته کرده اند. آن ها متعلق به نسل فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند. پس باید معلم هم به زبان تکنولوژی های جدید آموزشی مجهز شود.در دوره ی دبستان نگاه دانش آموز به معلم خود نگاهی به عنوان یک الگوی تمام عیار است. این نگاه در مقاطع بعدی کمی رقیق می شود.

بنابراین لازم است که علاوه بر انتخاب معلمی شایسته از لحاظ علمی، به موارد تربیتی و اخلاقی معلم هم نگاه ویژه ای داشت. چه بسا اگر دانش آموز فقط یک ویژگی اخلاقی خوب مانند سخت کوشی را از معلم خود بیاموزد، این مورد به صد نکته ی علمی برتری داشته باشد.

موسسه ی زاموز با گرد آوردن مجموعه ای از بهترین معلمان در این راستا پیشتاز است. برای تدریس موارد زیر همین الان با زاموز تماس بگیرید:

کلاس خصوصی قرآن
معلم خصوصی علوم تجربی
معلم خصوصی هدیه های آسمان
آموزش خصوصی کار و فناوری
کلاس خصوصی تفکر و پژوهش
تدریس خصوصی مطالعات اجتماعی
تدریس خصوصی علوم دبستان

آموزش خصوصی اول ابتدایی
معلم ریاضی دوم دبستان
تدریس خصوصی دوم ابتدایی
تدریس خصوصی دروس دبستان
کلاس خصوصی سوم دبستان
آموزش ریاضی سوم ابتدایی
کلاس خصوصی چهارم دبستان
تدریس خصوصی ریاضی چهارم
کلاس خصوصی ریاضی پنجم دبستان
تدریس خصوصی پنجم ابتدایی
معلم خصوصی ششم دبستان
آموزش خصوصی ریاضی ششم ابتدایی
آمادگی و کلاس برای آزمون مدارس تیزهوشان

 


برای تدریس و آموزش دروس دبستان با بهترین مدرسان و دبیران با ما تماس بگیرید.

 

تماس با ما

 

با زاموز زود آموز

 

test

4.9/5 - (31 امتیاز)